Tilaus- ja sopimusehdot
Yleistä verkkokaupastamme
Verkkokaupan digituotteita ja etäpalveluita myy Malin Coaching (Palvelun toimittaja) . Malin Coaching on Malin Design Oy:n rekisteröimä tavaramerkki (Y-tunnus 2473481-8).
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutokseen. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Varaamalla ajan tai ostamalla tuotteen, asiakas hyväksyy nämä palveluehdot.
Tilaaminen ja sopimus
Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Sisältö ja hinnat
Palveluiden ja digitaalisten tuotteiden tiedot ja hinnat perustuvat aina sen hetkiseen tilanteeseen ja voivat muuttua. Kaikki ilmoitetut hintamme sisältävät 25,5% arvonlisäveron. Ajantasaiset tiedot, hinnat ja saatavuudet ovat aina saatavissa sivuiltamme tai asiakaspalvelustamme.
Palveluiden ja digitaalisten tuotteiden ostohetkellä vallitseva sisältö, hinta ja maksu- sekä peruutusehdot muodostuvat osaksi sopimusta, joten kehotamme tutustumaan niihin huolellisesti. Tarvittaessa annamme mielellämme lisätietoja.
Oikeudet muutoksiin
Pidätämme oikeudet kaikkiin muutoksiin koskien palveluitamme, tuotteitamme sekä sivustoamme koskien, kuten mm. palveluiden sisällön, hinnoittelun, palveluaikojen muutosten, sekä digitaalisen sisällön muutoksiin, ja kaikkeen, jolla on vaikutusta palvelun toimittamisessa.
Pidätämme oikeuden siirtää sovittua verkkovalmennuksen etätapaamisaikaa ja/tai käyttää nimetyn asiantuntijaoppaan sijaan toista opasta pakottavassa tilanteessa, esim. nimetyn valmentajan ollessa estynyt sairastumisen, teknisen ongelman tai muun vakavan syyn johdosta ilman erillistä ilmoitusta. Asiantuntijavalmentajan vaihtuminen toiseen ei oikeuta vahingonkorvaukseen, hinnanalennukseen tai valmennuspalvelun peruuttamiseen kuluitta.
Digituotteet ja etäpalveluiden materiaali
Ostaessasi digitaalisen palvelutuotteemme, saat kaikki tuotteeseen liittyvät materiaalit kerralla sähköpostilla. Latausoikeus digituotteeseen tulee automaattisesti sähköpostiisi maksusuorituksen jälkeen. Ostaessasi verkkovalmennus -etäpalvelumme, merkitset tilausvaiheessa toivotun vapaan palveluaikamme. Palvelumateriaali jää henkilökohtaiseen käyttöösi niin pitkäksi aikaa kuin tarvitset.
Kaikki tuotteet ja sisällöt ovat tekijänoikeussuojattuja ja tarkoitettu yksityiskäyttöön tai asiakasyrityksen sisäiseen käyttöön, eikä niille ole lupaa julkiseen levitykseen.
Asiakas itse vastaa siitä, että hänen laitteissaan on tarvittavat ohjelmistot tiedostojen avaamiseen. Tuotteet ovat PDF -tiedostoja, joita lähes kaikki laitteet tukevat automaattisesti.
Verkkovalmennuspalvelut totetutetaan Google Meet -suojatulla etäyhteydellä, mikäli videopalaveri ei syystä tai toisesta toimi toivotusti, vastaanottoaika voidaan toteuttaa myös WhatsApp-videopalaverina tai muuna videopuheluna.
Palveluiden soveltuvuus
Turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja ja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 14 - 30 päivän kuluttua tilauksesta.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Saat tilauksestasi vahvistuksen aina sähköpostitse. Tilatessasi tarkistathan, että sähköpostitiedot ovat oikein. Mikäli viestimme ei saavu sähköpostiisi piakkoin tilauksestasi, tarkistathan roskapostikansion. Tilaaja on vastuussa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Maksaminen ja maksutavat
Ostosten maksu tapahtuu Klarna Checkout -maksujärjestelmän välityksellä. Tämän palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia tästä verkkokaupasta. Klarna lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja ja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 14-30 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä.
Verkkomaksu, mobiilimaksutavat ja kortit
Voit maksaa ostokset käyttämällä verkkopankkia (Säästöpankki, Osuuspankki, S-Pankki, Aktia, Nordea ja Danske Bank), MobilePay mobiilimaksutapaa, pankkikorttimaksua (Visa ja Mastercard) tai valita jonkin Klarnan useista ajantasaisista maksutavoista.
Mikäli sinulle tulee maksamiseen tai laskutukseen liittyvää kysyttävää, ota yhteyttä Klarnaan:
Puhelin 09-42599771 (arkisin klo 9-18)
Sähköposti: asiakaspalvelu@klarna.fi
24/7 chat: www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Digitaalisen tuotteen peruutusoikeus
Digituotteiden- tai palveluiden osto on sitova. Oston yhteydessä asiakas hyväksyy, että digitaalisen tuotteen toimitus alkaa välittömästi maksun jälkeen, jonka vuoksi tuotteella ei ole palautusoikeutta. Asiakkaan on välittömästi toimituksen jälkeen tarkastettava tuotteen toimivuus ja ilmoitettava toimimattomuudesta kuten tiedoston aukeaminen, tai muusta toimituksessa havaitusta virheestä ja puutteesta viivytyksettä.
Verkkovalmennusten peruutusoikeus ja muutokset
Verkkovalmennuksen palveluajan voi siirtää tai peruuttaa kuluttomasti 48 tuntia ennen sovittua ajankohtaa. Ilmoitathan meille tilaamasi etäpalvelun peruutuksista viimeistään 48 tuntia ennen varattua aikaa, jotta voimme sopia uuden sopivamman ajan. Varattu aika on peruttava vähintään 48 tuntia ennen sovittua tapaamisaikaa ja myöhemmin tehdystä peruutuksesta tai kokonaan peruuttamattomasta varauksesta varaamme oikeuden veloittaa täyden hinnan varatusta palvelusta.
Tilatessa verkkovalmennus etäpalvelua asiakas hyväksyy, mikäli palvelun valittuun ajankohtaan on alle 48 tuntia aikaa, että etäpalveluajalla ei ole kulutonta peruuttamisoikeutta.
Asiakas voi siirtää varattua aikaa maksuttomasti yhden (1) kerran. Muissa tapauksissa varattu palveluaika veloitetaan toteutuneena täysin. Mikäli etätapaamisaikaa ei ole siirretty tai peruttu ehtojen mukaisesti, eikä etäpalaverikutsuun tai soittoon vastata, yritetään asiakasta yritetään tavoittaa vielä ajanvarauksen aikana, ja mikäli yhteyttä ei saada, veloitetaan varattu aika toteutuneena.
Verkkovalmennusten saatavuus
Verkkovalmennus palveluaikoja on myynnissä rajoitettu määrä ja loma-ajat vaikuttavat aikojen saatavuuteen. Isommissa kokonaisuuksissa asiakas voi tiedustella erikseen toivottua ajankohtaa palvelulle ja näistä sovitaan aina erikseen.
Markkinointiviestit
Yrityksemme voi lähettãä sinulle markkinointiviestejä, jos olet tilannut digituotteitamme tai käytät koulutuspalveluitamme, vaikka et olisi antanut nimenomaista lupaa sähköiseen markkinointiin. Huomaathan, että voit aina kieltää markkinointiviestien lähettämisen toimimalla viestin lopussa olevien ohjeiden mukaan ja yhteystietojesi käsittelyn suoramarkkinointia varten ilmoittamalla asiasta asiakaspalveluumme. Lisätietoa henkilötietojen käsittelystä: www.malincoaching.fi/tietosuojaseloste
Ristiriitatilanne
Palvelun toimittaja ei vastaa välillisestä tai epäsuorasta vahingosta. Kaikki mahdolliset riitatilanteet ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla osapuolten kesken. Ristiriitatilanteissa Palvelun toimittajan vahingonkorvausvastuun enimmäismäärä rajautuu asiakkaan maksamiin palvelu- ja tuotemaksuihin, ollen maksimissaan 50% palvelun tai tuotteen hankintahinnasta.
Vastuunvapaus
Palvelun toimittajan henkilökunta sitoutuu palvelun tuottamiseen parhaan osaamisensa mukaan, mutta ei voi taata palvelun tuottavan asiakkaan toivomia lopputuloksia ja vaatii myös asiakkaan omaa tuloksellista työskentelyä.
Kaikki palveluissa käydyt keskustelut ja asiakassuhteet ovat luottamuksellisia.